Fight For You Episode 7
During a balloon-shooting game, Xiao Bai reveals impressive reflexes, prompting Da Hei to suspect that Xiao Bai may be hiding something. At the same time, intelligence officer Bo Xing notices that Xiao Bai’s feelings for Da Hei have become more than just professional—and issues an ultimatum. Just then, the sudden appearance of the White Zhou envoy deepens Da Hei’s doubts: Who are you, really?