Fight For You Episode 1
Dahei and Xiaobai meet when moving into the same apartment together. Xiaobei is focusing on his graduate studies along with his reconnaissance job, while Xiaobai takes on odd jobs to fund his little sister’s medical needs. As their lives start intersecting, how will their relationship develop?