Fight For You Episode 6
Between his mission and his emotions, Xiaobai realizes that he is starting to worry about Da Hei's safety, fearing that he will be targeted by his employer, so he asks him to terminate the operation. However, Dahei doesn't understand Xiaobai's concern at all, and instead asks him a question - are we together?