What Did You Eat Yesterday? Season 2
Shiro Kakei and his partner, Kenji Yabuki , live a life full of some hardship but mostly happiness together, with Shiro's speciality cooking affordable and delicious dishes. As they turn 50, they begin to experience different changes, but Shiro and Kenji are still gentle with each other as they move on to a new stage in their lives.