Happenstance
Jose Manuel is detained by the military but his father rescued him. Wade’s guilt over the secret he harbors continues to bother him as he starts to feel more for Jose Manuel. Then Eric comes back. Jose Manuel’s disdain for his father grows and vows never to be controlled again. It’s midnight once again. After all the pain that happened between them, are the two scared to initiate something because of their complicated situation?