Happenstance
Wade finally tells Jose Manuel what he knows about Luis. The truth caused the two’s relationship to be broken. Wade wants to mend it back. Jose Manuel is completely devastated by what he learned. He’s at a loss. Is he going to love for the last time because of what happened?