Happenstance
Wade finally reveals what he truly feels for Jose Manuel as he tries to sing a song he composed for the latter. Jose Manuel forgives him for what he did to him. Wade convinces Jose Manuel to take a chance and they should try to meet physically in the forthcoming supermoon. Vivian feels excited for his son. Is this the once-in-a-lifetime moment the two are finally waiting to happen?