Happenstance
In the midst of 2020, Wade finds an old bag full of love letters in his house's attic. He discovers that these love letters were written to Luis by a boy named Jose Manuel 50 years ago. The letters express his affection for Luis, but because they lived in the 1970s and his father served in the army, he could not express his emotions publicly. Wade Is so touched that he writes back to Jose, and he actually receives a reply...