Happenstance
Wade is keeping a secret from Jose Manuel about what really happened to Luis. Jose Manuel feels restless and he feels he needs to find out for himself. Wade tries to persuade him to stop what he is planning. Jose Manuel sneaks out of their house. Will he find Luis or will he be entangled in another problem? Where will Jose Manuel’s emotional pain of being separated from Luis bring him?