Takumi-kun series -Drama-
At an elite boys' boarding school, Takumi Hayama struggles with familial trauma that leaves him fearful of physical contact. When he becomes roommates with the popular Giichi Saki, their secret romance brings him fleeting happiness. But as a persistent senior begins to pursue Takumi, and Takumi hesitates to reveal their relationship, Giichi grows increasingly insecure. Around them, a storm of love and longing starts to brew.