As Golden Week begins, Takumi struggles with his inability to accept Giichi’s intimacy. From New York, Giichi sends messages and calls, touching Takumi deeply. Meanwhile, first-year Shingyouji eagerly helps student council president Misu, already smitten. Second-year Takabayashi bickers with his roommate Yoshizawa, their tension laced with hidden affection. Third-year Nozaki schemes to force a date with Takumi, leaving Giichi unsettled.