When Takumi falls ill, Gi stays by his side without leaving for a moment, though Akaike reminds him not to push too hard. Meanwhile, the misunderstanding between Takabayashi and Yoshizawa is resolved, and Shibata confesses his feelings to Akaike. Takumi and Gi hold hands, confirming their love for each other. However, a letter from Takumi’s mother reveals a new secret about his late older brother.