Shidō Academy, a secluded all-boys boarding school nestled deep in the mountains, becomes the stage for a complicated relationship. In his second year, Takumi Hayama is assigned to room with Gi Saki, an elite heir who transferred from America, drawing jealous and hostile stares from other students. Secretly, Takumi and Gi are already lovers, but Takumi’s past trauma has left him unable to touch or be touched. Though they remain side by side, their closeness stops short of intimacy—something that weighs heavily on Gi’s heart.