Upon inheriting his grandfather's coin laundromat, a middle-aged Minato Akira gives up his former corporate life to run the well-loved coin laundry shop peacefully. One fine day, a high school student by the name of Katsuki Shintaro enters the laundromat and despite the age difference between them, both Shintaro and Akira quickly become good friends. However, in an unexpected turn of events, Shinarto suddenly discovers that Akira is gay.