Asuka decides that he no longer wants to hide the fact that he, too, likes Shuu and chooses to tell Sakurako about it, unaware of how she might react.. At the same time, Akira finally bolsters up the courage to talk to Sakuma about his feelings and the kiss from the graduation ceremony 10 years ago. Will he perhaps finally get the answer he's been looking for this time around?