Despite the age gap between them, Akira and Shintaro find themselves getting closer and closer by the day, to a point where Shintaro’s fierce pursuit of Akira has the latter overwhelmed. One day, while Shintaro is busy texting Akira from school, he is caught by his classmate, Asuka, who is intrigued by Shintaro’s secret love interest. Meanwhile, although Shintaro is persistent about his effort towards Akira, he is ultimately seen holding hands and walking around with a beautiful classmate of his.