Although Akira ultimately declines Shintaro's pursuit, Shintaro nevertheless decides to do his best to support the supposed 'love' between Akira and Sakuma. Meanwhile, Sakurako falls for Shuu, the teacher from her cram class for which she seeks Asuka for advice. But little does Sakurako know that Asuka had dated Shuu in the past, and the love between them still seems to be very much alive?