I'm a Stripper
Follows Gabriel's life as a stripper in an open relationship with his fiancé and reveals his dad, Lucas' secrets. Meanwhile, Bronco keeps up with having 3 part-time jobs while stripping and faces criticism as his 30th birthday approaches.