I'm a Stripper
Follows male strippers from the Bronx, Baltimore and Jamaica. Features a male Go-Go dancing troupe and explores the similarities and differences between Go-Go dancing and stripping. Meanwhile, Shazad, who struggled with his weight and body image for years is now a Muslim bodybuilding stripper.