YuXiang & Mark
Yuxiang and Mark meet each other in a pub one night. They are soon strongly attracted to one another. They want to have one night stand but first, they need to look for a room. Unfortunately, things don’t always go according to plan. However, they chat all night long and start to know each other well during the journey. Time can dilute sexual desire, but will it arouse the emotions between them?