My Pistachio
Muyeong, who has a crush on his senior Hanbit, is too nervous to confess his feelings. In the play directed by Hanbit, Muyoung applied as an actor, but Hanbit doesn't even pay attention, saying, 'The lead actor is already chosen.' Can Muyeong really confess his feelings to Hanbit?