Macho Dancer
Pol came to the big city in search of a better life but instead he encountered the harsh reality which would take more than dreams to survive. He found a friend in Noel who came to the city in search of his sister who was believed to be a victim of white slavery. Noel was himself a prostitute and to keep body and soul together Pol joined him in the trade. He became a 'macho dancer' in a club frequented by gays and bored matrons in search of sexual thrills. It was within this background that Pol painfully grew up a witness to the sad life of his friend and his as well.