While still a virgin at 30, Adachi Kiyoshi gains a magical power - the ability to read other people's minds by touching them. At first, he’s overwhelmed by his new ability, and it’s not proving to be helpful to him. But that all changes, when he accidentally touches Kurosawa Yuichi, whom he learns has romantic feelings for him. As Kurosawa’s overwhelming kindness and romantic fantasies come rushing in, how will Adachi face this unexpected office romance?