When Adachi steps up to protect a coworker and finds himself in danger, Kurosawa appears like a savior, standing firmly in front of him. Seeing Adachi hurt, Kurosawa shows a level of urgency and tenderness never seen before—carefully bandaging his wounds with his own hands.