This year’s Valentine’s Day is different. Kurosawa plans a surprise for Adachi, only to discover a mysterious “true love” chocolate with no sender’s name. Who could have given Adachi the chocolate meant for someone special?
Sensing something unusual between Adachi and Kurosawa, Rokkaku launches a special investigation to uncover the truth about their relationship—only to arrive at an ending no one could have expected!