On his 30th birthday, ordinary office worker Kiyoshi Adachi suddenly gains the power to read minds by touch. After bumping into handsome ace coworker Yuichi Kurosawa in an elevator, Adachi discovers Kurosawa’s cool exterior hides sweet fantasies—all about him.