Love Begins in the World of If
After Akihito transfers departments at his job, he can't seem to fit in. Despite his technical expertise, he lacks speaking skills and can't even fake a smile. One day, he gets into a trivial argument and angers Ogami, a coworker whom he secretly looks up to. Feeling down, he happens upon a shrine and trips on the stairs. When Akihito awakes, he's met with friendly voices from his coworkers, as well as Ogami’s hot stare. It's a complete 180. Suddenly, he's in a more comfortable world.