Love Begins in the World of If Episode 2
With friendly coworkers, a kinder Seiji Ogami, and traces of the past mysteriously erased, Akihito Kano begins to suspect he has slipped into an ideal parallel world. As Ogami’s warmth draws him in, Akihito starts imagining a future that only this world can offer.