Love Begins in the World of If Episode 5
Having grown through a parallel world, Akihito returns to reality. When old misunderstandings resurface, he and Ōgami stand side by side supporting each other. Their bond quietly shifts—yet lingers on the edge of an unspoken, delicate ambiguity.