Lost in the Woods
Fifa is 18 years old and dreams of going to Japan, but his application gets rejected. His grandmother offers to help him on the condition of working on the family farm for three months. He accepts, and it's there that he meets the 30 year old park ranger Hem. Against the backdrop of natural beauty, a relationship grows...