Lost in the Woods Episode 5
Hem remembers 15 years ago when he turned down a chance to study abroad against his father's wishes. When Fifa is feeling down and wants to leave the forest, Hem takes him to the elephant sanctuary, which gives him the courage to apply for the scholarship again while moving in with Hem.