Lost in the Woods Episode 1
Fifa tells his family that he has applied for a scholarship to Japan, but his grandmother asks him to work in the forest reserve for three months in exchange for financial support. He feels uncomfortable but agrees, and ends up getting lost. Just as things seem dire, he meets Hem, a quiet ranger.