Lost in the Woods Episode 2
Fifa starts working, but his carelessness leads to an accident. Hem handles the situation, but the two of them end up clashing. This leads Fifa to reflect on his attitude and he decides to change. While Hem is strict, he notices the change in Fifa and their relationship shifts.