Exclusive Love
Wang Chan is a fearful successor to a funeral company who is forced to partner up with a cold-blooded teacher Tang Tu-chih. Tu Ching-ho and Chang Yi-ching are two close friends whose secret infatuation with each other gets threatened by the latter's arranged marriage. Between funerals and weddings, watch these four young men move on from their pasts and redefine what love means to them!