Wang Chan asks Ian for help in planning a surprise birthday party for Tang Tu-chih, unaware of how Tang Tu-chih might take such a gesture. Chang Yi-ching clashes with Tang Tu-chih, forcing him to make a decision about how he feels for Wang Chan and the latter's dedication.