AntiReset
When Yi-Ping Chu dislocates his hand in an accident at school, his uncle gives him a robot named Ever 9 as a caretaker. Although Yi-Ping Chu is reluctant at first, he finds that Ever 9 complements his deficiencies and makes him feel the warmth of companionship, making the cold and distant Yi-Ping Chu more human himself.