Having left England for a romantic escapade in the south of France, Olivier and James invite Caroline along at the very last minute. She was just left by her long-time boyfriend and is in need of a change of scenery.The trio arrives in a little Provencal village, somewhat cut off from the world. Though everything seems calm between the pool, sunshine and a village visit, Olivier finds himself more and more intrigued by Caroline.