Nightswimming
Runaways Luke and Ellen are caught breaking into an older, Victorian styled swimming facility one evening. As they only want a warm place to sleep, Martin, the person on patrol, lets them stay on the proviso that they don't break anything else. As Luke and Ellen go swimming in the pool, Luke spots Martin voyeuristically watching them. That small act begins an emotionally charged situation involving all three, but which was only supposed to involve Luke and Martin.