The Pier Man
When a cargo ship is forced to dock for a few days, its quarrelsome crew uses this dockage to find new members but one of them, Giuseppe, no longer seems to find his place there. Theo, an untainted docker, is willing to do whatever it takes to be accepted among the crew and leave with Giuseppe.