One night, Daniel's roommate, Mario, manages to convince a rather relecutant Daniel to attend a gay party with him. While hesitant at first, Daniel eventually finds himself having a rather good time and enjoying the party. Upon returning home, Daniel inadvertently tells Mario about his crush on Javier!