Out Loud
Out Loud is a modern story of friendship and love in different ways among upcoming Lebanese generation facing social conflicts overcoming it and making their lives a better world. Young heroes face tragedies that forever will change their lives. Jason and Nathalie create new family of friends. Each becomes aware of personal struggles and overcomes it as inevitable outside threat remains. Out Loud, five young friends and a woman in Lebanon take a bold step towards revelation of mind and heart.