Philip and Bastian are lovers. But when Bastian pursues painting and cannot anymore give Philip as much as he used to, Philip reverts to hustling. Philip feels responsible for his older brother's family in the slums. But Bastian catches Philip being picked up by a gay man in a car and Bastian keeps everything inside. With all these challenges, will Philip and Bastian's love prevail?