A Big Fat Taiwanese Same-sex Wedding Banquet
In celebration of becoming the first country in Asia to legalize same-sex marriage, Taiwan threw a big wedding banquet in front of its Presidential Office Building in Taipei. About 20 couples participated in the mass wedding officiated by a lesbian film director. The banquet featured traditional Taiwanese food, drag shows, and other performances that marked the biggest victory in Taiwan's LGBT movement.