That Strangely Horrifying Windy Day
Every couple has its fair share of hardships and struggle to overcome, whether it be physical and psychological. Jin-sung and Sang-gi are a gay couple tormented by an unfortunate accident. Yeon-mi and Suk-hee are a lesbian couple suffering from severe depression and its aftermath. Their paths cross as Yeon-mi seeks professional help from Jin-sung with the two couples confiding, exchanging secrets and confessing their longing for love and security with each other.