We all have secrets. We all have family. We all search for happiness. What if we share our secrets and search for happiness together? Everyone is about to reveal their secrets in this family. Dad confesses to Mom that he likes men, and Mom also confesses that she has a preference for gay men, while their lesbian daughter fulfills her sexual needs by using a married man.