Shadows of Yesterday
Nathan, a lifestyle photographer who was sent as a reliever to cover a rally for the newspaper he is working for. His attention was caught by Emman, a student activist, who was rallying against tuition fee increase. Nathan developed an interest on Emman and started following rallies just to take pictures of him. Finally, Nathan got acquainted with Emman after avoiding an event that went out of hand. A special relationship grew between them. But the relationship was never smooth as it was full of clashes, a love-hate relationship as both gets caught up with their differences as they were forced to make choices.