Kambyo
A heartwarming story of four men, their friendship and a road trip that will change their lives forever. It's the last summer of their univeristy life, cousins Macky and Manuel starts a roadtrip to look for Macky's long lost friend Philip . They bring along with them their fun loving friend, Xavier who tags along a hunky guy named Aldo. As the engine of Macky's van begins to accelerate, their relationships start on a new journey. Love blooms, secret unfolds, insecurities collide and hidden desires sets. This unrestrained group of friends and stranger explore boundaries of their friendships, their sexualities, their dreams and the future that lies ahead them.
From Joselito Altarejos, the director of Censored Dreams and Tale of the Lost Boys, shows the passion of the youth.