West North West
Kei is starting to feel insecure about living together with her girlfriend, Ai, who works as a model. On the other hand, Naima, an Islamic international student, is having a hard time adapting to life in Japan. While Ai feels helpless about Kei’s gradual estrangement, the chance encounter between Kei and Naima causes an upheaval between the three women, as they struggle to find their future wavering in gender, nationality and religion.