Boy Meets Boy
On a warm spring day, Min-soo, a small boy, meets tall and broad-shouldered Seok inside a crowded bus. Min-soo keeps looking at Seok whose sharp eyes are hidden under his baseball cap. Min-soo's heart starts beating. What will happen to Min-soo and Seok?