Two Weddings and a Funeral
Min-Soo, a South Korean young doctor, lives in fear of his parents discovering his homosexuality. His solution is to marry his pretty co-worker Hyo-Jin, who lives in the apartment across the hall with her lesbian lover. They live together in pretense as they pass themselves off as heterosexuals. All seems well until Min-Soo's parents start to grow suspicious, forcing Min-Soo to realize that living only to please others often does more harm than good.